середу, 21 лютого 2018 р.

Завдання на карантин для учнів 4(8)-А, 4(8)-В, 4(8)-Г
22.02.2018

Шановні мої восьмикласники, у зв’язку з подовженням карантину пропоную повторити матеріал і виконати завдання.
 Усі завдання необхідно виконувати в робочих зошитах.
Термін виконання: 26.02.2018р.


1.Запишіть складні прикметники, згрупувавши їх відповідно до правил написання у два стовпчики: ті, що пишуться разом, і ті, що пишуться через дефіс.
Науково / технічний, військово / зобов'язаний, культурно / освітній, українсько / російський, індо / європейський, світло / зелений, червоно / гарячий, темно / шоколадний, вельми / шановний, високо / авторитетний, три / кутний, договірно / правовий, екс / чемпіонський, суспільно / політичний, масово / політичний, професійно / кваліфікаційний, судово / експертний, сніжно / білий, північно / західний, вогне / небезпечний, вантажно / розвантажувальний, напів / шкіряний, довідково / інформаційний.
2. Від іменників, що стоять у дужках, утворіть прикметники. Запишіть їх з великої чи малої букви у відповідній граматичній формі, поясніть правопис.
Поезії (Шевченко), мова (Езоп), кручі (Дніпро), рукопис (Шевченко), сіль (Бертолет), словник (Грінченко), традиції (Франко), читання (Тичина), книжки(Андрій), Батіг (Петро), стайні (Авгій), сонати (Моцарт), теорема (Піфагор), дівчата(Суми).
3. Замість крапок вставте, де потрібно, пропущені літери та апостроф.
Без..аконня, ...зовні, емал...ю, Заліс..я, тварин..ий, трет...є, зіл...ю, ...ляний, підгір...я, повніст...ю, пас...я, мотуз...я, кров...ю, миліст...ю, сут...ю, здоровен...ий, стат...ею, Поділ...я, священ...ий, Ган...а, ...вічливість, спросон...я, туман..ість, юн...ий, об...йти, жит...євий, В..ячеслав, кар..єра, пів..ящика, медв..яний, верб..я, міжгір..я, дзв..якнути, без..ядерний, зв..ялити, кур..йозний, між..ярусний, круп..яний.
4.Установіть відповідність між односкладними реченнями та їхніми видами
А означено-особове                         1. Зроблю собі човна із мрій і весла із
Б безособове                                      пісень (М.Рильський)
В називне                                             2. Як дбаємо, так і маємо (Нар.творчість)
Г узагальнено-особове                       3. Ідуть в поля доріжкою вузькою
                                                                 (О.Квітневий)
                                                                 4. А від городу потягнуло кропом
                                                                  (І.Жиленко)
                                                                 5. Козацька школа, крита очеретом
                                                                  (Л.Костенко)
5. Доберіть синоніми до поданих слів
Слово                                                              Синоніми
1. легкий, невагомий
А ефемерний                    2. дієвий, результативний
Б ефірний                          3. недовговічний, примарний
В ефектний                       4. яскравий, блискучий
Г етичний                         5. моральний, вихований

  6. З'ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
Дослідження   (І)вчених  доводять,   що  людину,  яка  не   привчила   (2)себе працювати   напружено,   (З)долаючи   звичку   (4)зайвий   раз   відпочити,   чекає обмеженість мислення, відмова від усього творчого.
                           А іменник
                          Б прикметник
                           В займенник
                           Г дієприкметник (форма дієслова)
                           Д  дієприслівник (форма дієслова)

7.Виконати синтаксичний розбір речень (підкреслити члени речення, надписати часини мови, дати характеристику речення).
Згаяного часу і конем не доженеш.
Пахло колосом, стернями і волошками.
На десерт подали сік із полуниць.
Весна захлиналася буйним цвітом вишень.

Розтривожений думками, він до самого ранку не міг заснути.

Немає коментарів:

Дописати коментар