
17 березня о 18:30 почнеться онлайн-трансляція курсів з підготовки до ЗНО під час карантину на ТК «РАДА» та YouTube-каналі МОН.
Сьогодні трансляцію заплановано з 18:30 до 21:00. Надалі вона відбуватиметься за таким графіком:
👉Середа: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00
👉Четвер: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00
👉П’ятниця: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00
👉Субота та неділя: 10:00 - 20:00 (6,5 годин із перервами)
Офіційний канал МОН, де відбуватиметься трансляція, тут: bit.ly/39TujRI
Повні курси підготовки до ЗНО з тестами, завданнями та конспектами занять можна знайти на платформах онлайн-студій:
👉 EdEra: ed-era.com
👉ILearn (Освіторія): https://ilearn.org.ua/
👉 Prometheus: https://prometheus.org.ua/
👉Be Smart: https://besmart.study/
Більше: bit.ly/2QhQ3iv
Сьогодні трансляцію заплановано з 18:30 до 21:00. Надалі вона відбуватиметься за таким графіком:
👉Середа: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00
👉Четвер: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00
👉П’ятниця: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00
👉Субота та неділя: 10:00 - 20:00 (6,5 годин із перервами)
Офіційний канал МОН, де відбуватиметься трансляція, тут: bit.ly/39TujRI
Повні курси підготовки до ЗНО з тестами, завданнями та конспектами занять можна знайти на платформах онлайн-студій:
👉 EdEra: ed-era.com
👉ILearn (Освіторія): https://ilearn.org.ua/
👉 Prometheus: https://prometheus.org.ua/
👉Be Smart: https://besmart.study/
Більше: bit.ly/2QhQ3iv
17.03.2020
МАРАФОН ТРИВАЄ!
Кейс 2. Українська мова+ література. 11 клас.
Термін
виконання – до 21.03, надсилати матеріали
на електронну адресу: alisaba1075@gmail.com
Українська
мова:
1.
Повторити
тему «Синтаксис. Просте речення. Ускладнене речення. Складне речення.»
2.
Виконати
тест-повторення «ЗНО. Підготовка до кр»(у розділі з укр. мови зошита для
дистанційної роботи).
3.
Переглянути відео. Провідміняти числівник
1945, 764, 49, 652 (письмово).
6.
Переглянути
відео про лексичні помилки.
7.
Виконати
тест «Лексика + наголос».
8.
Написати
власне висловлення у форматі ЗНО за однією з тем:
-
Підтримайте або спростуйте думку, висловлену Г. С.
Сковородою: «Багатством
живиться лише
тіло. А душу звеселяє споріднена праця».
-
Людина щосекунди змінює свою
планету, утверджується на ній. Прагнучи підкорити
природу, ми не маємо часу замислитися про доцільність володарювання
над нею.
Чи потрібно людині шукати відповідь на питання про доцільність підкорення
природи й володарювання над нею?
-
На формування особистості впливає багато чинників.
Дехто впевнений, що особистість
формують передусім походження й родинне
виховання, сильний вплив чинять на неї також освіта та суспільство. Інші ж твердять,
що визначальними в становленні особистості є зусилля самої людини, її здатність
до самовдосконалення й повсякчасної внутрішньої роботи над собою.
Які чинники мають переважати у вихованні
особистості?
Українська література:
1. Опрацювати біографію Д.Павличка за
презентаціями, виписати 7-10 основних фактів з його біографії та творчості.
2. Виконати художньо-ідейний аналіз поезій «Два
кольори», «Я стужився, мила, за тобою» з виділенням кольорами та підписом усіх
худ.засобів. (ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ: перелік усіх худ.засобів є на перших сторінках
посібника М.Шпильчак, користуйтеся, якщо підзабули).
3. Вивчити напам’ять «Два кольори»
Для повторення: переглянути відео з літ., виконати тест на повторення (творчість Г.Сковороди та І.Котляревського).
Ознайомитися із завданнями можна за покликанням:
https://drive.google.com/drive/folders/15IxIjnbhGAyrF59Ju70RqprJW8I0ZIcg?usp=sharing
***
Кейс 1.
Українська література
Узагальнення
вивченого за творчістю В.Стефаника.
1.Написати
есе на одну з тем.
-
Образи-символи новели «Камінний хрест», їх значення для розкриття теми твору (з
наведенням цитат з тексту)
-
Трагічний образ галицього селянства (на прикладі образу Івана Дідуха) (з
наведенням цитат з тексту)
Новий матеріал
1. Переглянути
дві презентації за біографією В.Винниченка. Проаналізувати їх.
2. Опрацювати
за підручником С.179-191.
3. У зошиті
з дистанційної роботи (розділ «Українська література») скласти ментальну карту
за біографією та творчістю В.Винниченка. Як варіант, замість ментальної карти,
можна зробити лепбук або власну презентацію (не скачану з інтернету)
4. Прочитати
новелу «Момент».
5. Виписати
цитати до образів революціонера та панночки.
16.03.2020

Детальний огляд онлайн-можливостей по підготовці до ЗНО
https://osvitanova.com.ua/posts/2918-hotuiemos-do-zno-2020-samostiino-12-onlain-resursiv?fbclid=IwAR3lqk67tHAlQr8GUfHD5VNkYJoG2PwwxsZpK0ddUBRBim5_Z45wdgyTUcQ
***
До уваги всіх учнів!
Цікавий ресурс!
Екранізація біографій письменників та творів української літератури (за програмою ЗНО-2020)
https://olesya12142111.blogspot.com/p/blog-page_24.html?spref=fb&fbclid=IwAR2yHBCVQE5TNbN25w1vH8h8Pa69LOlC6iVwPDrT2kua8iKPoTpJTE67J88

Узагалі (без жартів) це неймовірно хороша нагода для старшокласників приділити час для вивчення різноманітних аспектів майбутнього іспиту з української мови.
Головне – правильно визначити пріоритети і, звісно, тайм-менеджмент.
Що варто робити?
1) Виконувати тести ЗНО минулих років
Як би ми не хотіли, але все спирається у виконання тестів, що певним чином систематизовано та зібрано в специфічній формі. 23 питання із вибором однієї правильної відповіді, 5 питання на встановлення відповідності (можна зробити 20 балів за ці 5 питань), 5 питань за читанням й аналізом тексту, можливість заробити 20 балів за написання власного висловлення. На сайті Освіта.юа можемо практикуватись. Особливо важливо, що тут тести зібрано саме за тим самим принципом, що й на реальному іспиті. Можна ставити таймер для контролю. Але найважливіше – виконувати тести!
https://zno.osvita.ua/ukrainian/
2) Працювати із друкованими посібниками
І бажано виконувати тести із олівцем чи чорною ручкою. Нагадаю, що саме використання ручки із чорною пастою є невід’ємною умовою присутності на ЗНО. Тому важливо звикати працювати із цим «пристроєм», тут ідеться зокрема й про тактильні відчуття. І звісно, тести дозволяють прибирати зайві варіанти й за методом винятків знайти ту саму правильну відповідь. Не соромтесь закреслювати, вносити правки до тестів, робити позначки! Це ваш тестовий зошит, працюйте там, як хочете. Ну а із друкованими посібниками та ж ситуація, тренуймось! Раджу посібники О. Авраменка, особливо ІІ частину (там тести зведено у форматі реального ЗНО), ми знову-таки звикаємо до моделі іспиту!
3) Пройти онлайн-курс «Лайфхаки з української мови» від EdEra
Тести, пояснення, відеоуроки – усе це є на цьому курсі від І. Хворостяного та платформи EdEra. Дуже зручний формат для самопідготовки. Але не забувайте про особисту дисципліну й мотивацію!
https://courses.ed-era.com/…/lifehacks101/lifehacks101/about
4) Підписатись на Інстаграм-канал @zno_zelena
Можемо щодня бачити круті ілюстрації, схеми, таблички, відповідати на тести. Фішкою каналу є стабільні відеотрансляції автора, де відбувається живий діалог та обмін питаннями/відповідями щодо ЗНО.
5) Вивчити нарешті список наголосів
Погодьтесь, для вивчення наголосів необов’язково сидіти за шкільною партою. Тим більше завдання на встановлення правильного наголосу ОБОВ’ЯЗКОВО є на ЗНО протягом останніх років. Тому нема шансів затягувати із цим!)
http://osvita.ua/test/advice/65116/
6) Навчитись писати власне висловлення
Панове, зрозумійте одне: писати власне висловлення обов’язково ТРЕБА! Не заробимо 20 балів – нічого. Можна ж «завоювати» і 10, і 12 балів. Головне – спробувати. Ознайомтесь зі структурою написання. Це не звичайний твір. Це специфічне завдання, що вимагає тренувань і часу. На Освіта.юа можна ознайомитись із основними вимогами й «фішками» написання есе. Раджу ОБОВ’ЯЗКОВО писати власні висловлення. Тільки так можемо покращувати власні результати й бачити помилки.
http://osvita.ua/test/training/ukr-mova/51233/
7) Розвивати навички критичного мислення
Не забувайте, що ми можемо «заробити» 5 балів за питання щодо змісту й розуміння аналізованого тексту. А там нам не допоможуть правила) Тому читаймо тексти ЗНО минулих років, намагаймося відшукувати головні думки та проблематику завдань. Питання щодо аналізу текстів стабільні: № 29 – № 33.
https://zno.osvita.ua/ukrainian/
8) Тримати стабільний зв’язок із учителем/репетитором
Стабільність – запорука успіху. Тримайте робочий ритм підготовки до ЗНО!
Освіта.UA (https://zno.osvita.ua/ukrainian/)
Тести ЗНО онлайн з української мови та літератури — пробне ЗНО – сайт ЗНО – Освіта.UA
Тестування онлайн з української мови та літератури. Пройти тести зовнішнього незалежного оцінювання онлайн з української мови за 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 та 2015 роки. Пробне ЗНО з української мови та літератури
13.03.2020

1. Розгянути уважно візуальни конспекти за посібником Г.Дем'яненко.
2. Опрацювати картки Лесі Калинич. Тема "Усна народна творчість", "Давня література".
3. Виконати тест на с.22-30. Зробити фото виконаних завдань, надіслати особисто у вайбері або телеграмі.
1. Повторити тему "Синтаксис", користуючись матеріалами підручника, записами в зошиті з підготовки до ЗНО.
2. Підготуватися до контрольної роботи. Виконати тренувальний тест "Синтаксис та пунктуація (тест надіслано в групи).
Кейс 1. Українська мова. 10 клас.

1. Переглянути
відео. Зробити за ними записи до зошита ЗНО (пам’ятки).
2. Опрацювати
за підручником укр.мови ( за редакцією О.Авраменка) параграфи 46-47.
3. Письмово
виконати в зошитах для дистанційного навчання вправи: 5 (с.145-146), впр.4,5
(с.148-149), впр. 7 (с.151), надіслати фото виконаних завдань.
4. Написати
електронного листа (до 10 речень), надіслати фото в групі або на електронну пошту.
Завдання
надіслати до 17.03.
Додаткове
завдання: виконати тест з підготовки до ЗНО.
!!!! Усі тести направлені у ваші робочі групи.
12.03.2020

Прошу бути відповідальними за вчасне виконання отриманих завдань. Термін виконання кожного кейсу зазначено в листі-інструктажі.
Завдання дублюватимуться у ваших групах класів. Зверніть увагу! У кожній з груп у вайбері та телеграмі щоденно виставлятимуться онлайн-тести марафону "ЗНО: хвилюватися не можна, готуватися." Участь у марафоні надає кожному активному учаснику додаткові бонусні 2 бали до однієї із самостійних робіт, які проводитимуться після карантину.
Тож, дійте, працюйте, використовуйте час з користю! Усім міцного здоров'я)))
https://www.youtube.com/watch?v=EenoPxT_c3Q
Немає коментарів:
Дописати коментар