Дистанційне навчання 10-11 класи


                       08.05.2020
1. Дистанційна робота з учнями через використання вчительського блогу та створеної групи у мережі Вайбер, Телеграм , блогу вчителя (http://alla-baeva.blogspot.com/):
2. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
6(10)-А літ.
7(11)-В мова
6(10)-В літ.
https://drive.google.com/drive/folders/12ib29rZJ4eLjrX9IoKn5xT46f2r806t_?usp=sharing  
                           07.05.2020  
   1. Індивідуальні консультації. Дистанційна робота з учнями через використання вчительського блогу та створеної групи у мережі Вайбер, Телеграм , блогу вчителя (http://alla-baeva.blogspot.com/):
2. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
6(10)-Г мова
7(11)-В мова спецкурс
3. Перевірка домашнього завдання.
4. Проходження курсів на платформі Едера «Ключові уміння 21 століття» (https://courses.ed-era.com/dashboard)                              
                          06.05.2020  
 1. Методичний відеокоментар за матеріалами інтернет-конференції від проєкту «На урок» ( за темою виступу Баєвої А.В.).
2. Проведення міні-марафону «ЗНО: хвилюватися не можна, готуватися» для учнів  6(10)-А,В,Г та 7 (11)-В класів у вайбері та телеграмі, надання методичних коментарів до завдань.
3. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
6(10)-А мова
4. Перевірка домашніх завдань, робота з документацією.                              
                               05.05.2020                
     1. Розробка інтерактивних конспектів для роботи на відеоуроках української  мови та літератури (створення якісного контенту) згідно з календарно-тематичним плануванням.
2. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
6(10)-В мова
3.  Онлайн-консультація для учнів 7(11)-В . Інструктаж щодо написання есе за однією з тем. Вимоги, критерії, тематика есе.
4. Проходження курсу на платформі Prometheus «Критичне мислення для освітян». https://courses.prometheus.org.ua/dashboard
5.Онлайн-марафон для учнів. Методичне коментування результатів дня.                              
                            04.05.2020   
    1. Розробка відеоуроку з теми «Морфологія. Прикметник. Підготовка до ЗНО».
2. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
7(11)-В літ.
6(10)-А літ.
3. Перевірка домашніх завдань. Дистанційна робота з учнями через використання вчительського блогу та створеної групи у мережі Вайбер, Телеграм , блогу вчителя (http://alla-baeva.blogspot.com/):
5. Підготовка до вебінару на платформі «На урок» «Урок мови:шукаємо натхнення») 
                                  30.04.2020
1. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
2. Розробка інтерактивних конспектів для роботи на уроках української  мови та літератури (створення якісного контенту) згідно з календарно-тематичним плануванням.
3. Перевірка домашніх завдань, індивідуальне консультування учнів.
4. Проведення міні-марафону «ЗНО: хвилюватися не можна, готуватися» для учнів  6(10)-А,В,Г та 7 (11)-В класів у вайбері та телеграмі, надання методичних коментарів до завдань.
5. Проходження курсу на платформі Prometheus «Критичне мислення для освітян». https://courses.prometheus.org.ua/dashboard                              29.04.2020
1. Індивідуальні консультації для учнів. Дистанційна робота з учнями через використання вчительського блогу та створеної групи у мережі Вайбер, Телеграм , блогу вчителя (http://alla-baeva.blogspot.com/):
2. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
6(10)-А мова
3. Проходження курсу на платформі Prometheus «Освітні інструменти критичного мислення». https://courses.prometheus.org.ua/dashboard
4. Перевірка домашнього завдання.
5. Підготовка до вебінару на платформі «На урок» «Урок мови:шукаємо натхнення»               
                               28.04.2020
1. Підготовка до вебінару на платформі «На урок» «Урок мови: шукаємо натхнення»
2. Проведення міні-марафону «ЗНО: хвилюватися не можна, готуватися» для учнів  6(10)-А,В,Г та 7 (11)-В класів у вайбері та телеграмі, надання методичних коментарів до завдань.
3. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
6(10)-В мова
6(10)-В літ.
4. Перевірка домашніх завдань, робота з документацією.
5. Онлайн-консультація для учнів 7(11)-В з підготовки до ЗНО «Розбір тестів в онлайн».
                            27.04.2020


1. Розробка інтерактивних конспектів для роботи на відеоуроках української  мови та літератури (створення якісного контенту) згідно з календарно-тематичним плануванням.
2. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
6(10)-А літ.
6(10)-В мова
6(10)-Г літ.
7(11)-В літ.
3.Індивідуальні консультації учнів. Дистанційна робота з учнями через використання вчительського блогу та створеної групи у мережі Вайбер, Телеграм , блогу вчителя (http://alla-baeva.blogspot.com/):
4. Проходження курсу на платформі Prometheus «Освітні інструменти критичного мислення». https://courses.prometheus.org.ua/dashboard
                            24.04.2020
   1. Підбиття підсумків марафону з підготовки до ЗНО.
2. Дистанційна робота з учнями через використання вчительського блогу та створеної групи у мережі Вайбер, Телеграм , блогу вчителя (http://alla-baeva.blogspot.com/):
3. 2. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
6(10)-В спецкурс
7(11)-В мова
6(10)-А літ.
4. Перевірка домашніх завдань учнів, аналіз, коментування, виставлення оцінок.
5. Розробка авторських  матеріалів для підготовки до ЗНО (флеш-карти з мови, тренажери з літератури)

                           23.04.2020
1. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
6(10)-Г мова
7(11)-В мова, спецкурс
6(10)-В літ.
2. Розробка інтерактивних конспектів для роботи на уроках української  мови та літератури (створення якісного контенту) згідно з календарно-тематичним плануванням.
3. Перевірка домашніх завдань, індивідуальне консультування учнів.
4. Проведення міні-марафону «ЗНО: хвилюватися не можна, готуватися» для учнів  6(10)-А,В,Г та 7 (11)-В класів у вайбері та телеграмі, надання методичних коментарів до завдань.

                                  22.04.2020

 1. Індивідуальні консультації для учнів. Дистанційна робота з учнями через використання вчительського блогу та створеної групи у мережі Вайбер, Телеграм , блогу вчителя (http://alla-baeva.blogspot.com/):
2. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
6(10)-А мова
3. Методичний відеокоментар за матеріалами інтернет-конференції від проєкту «На урок» ( за темою виступу Баєвої А.В.).
4. Перевірка домашнього завдання. Аналіз та коментування робіт учням.
5. Розробка авторських  матеріалів для підготовки до ЗНО (флеш-карти з мови, тренажери з літератури)

                               21.04.2020

1. Проведення міні-марафону «ЗНО: хвилюватися не можна, готуватися» для учнів  6(10)-А,В,Г та 7 (11)-В класів у вайбері та телеграмі, надання методичних коментарів до завдань.
3. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
6(10)-В мова
6(10)-В літ.
https://drive.google.com/drive/folders/1em4bkxV5wiWXJv-m7W_5BzGfWiF5rjCS?usp=sharing
4. Перевірка домашніх завдань, робота з документацією.
5. Перегляд вебінару на платформі «На урок»  «Вправи з редагування на уроках української мови  в середніх та старших класах» https://www.youtube.com/watch?v=ejG8MWxrTQ0
17.04.2020
План роботи вчителя української мови та літератури
1. Підбиття підсумків марафону з підготовки до ЗНО.
2. Дистанційна робота з учнями через використання вчительського блогу та створеної групи у мережі Вайбер, Телеграм , блогу вчителя (http://alla-baeva.blogspot.com/):
3. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
7(11)-В мова
6(10)-А літ.
4. Перевірка домашніх завдань учнів, аналіз, коментування, виставлення оцінок.
5. Участь в антикризовій онлайн-(не)конференції руху EdCamp
16.04.2020
План роботи вчителя української мови та літератури
1. Дистанційна робота з учнями через використання вчительського блогу та створеної групи у мережі Вайбер, Телеграм , блогу вчителя (http://alla-baeva.blogspot.com/):
2. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
6(10)-Г мова
7(11)-В мова, спецкурс
6(10)-В літ.
https://drive.google.com/drive/folders/15q07CJfkjEUQo5aImiAJdD52VgWDCWvj?usp=sharing
3. Проходження курсів на платформі Едера «Ключові уміння 21 століття» (https://courses.ed-era.com/dashboard)
4. Методичний відеокоментар за матеріалами інтернет-конференції від проекту
 «На урок» ( за темою виступу Баєвої А.В.).
5. Участь в антикризовій онлайн-(не)конференції руху EdCamp
15.04.2020
План роботи вчителя української мови та літератури
1. Індивідуальні консультації. Дистанційна робота з учнями через використання вчительського блогу та створеної групи у мережі Вайбер, Телеграм , блогу вчителя (http://alla-baeva.blogspot.com/):
2. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
6(10)-А мова
3. Перевірка домашнього завдання.
4. Проходження курсів на платформі Едера «Ключові уміння 21 століття» (https://courses.ed-era.com/dashboard)
5. Участь в антикризовій онлайн-(не)конференції руху EdCamp
14.04.2020
План роботи вчителя української мови та літератури
1. Методичний відеокоментар за матеріалами інтернет-конференції від проєкту «На урок» ( за темою виступу Баєвої А.В.).
2. Проведення міні-марафону «ЗНО: хвилюватися не можна, готуватися» для учнів  6(10)-А,В,Г та 7 (11)-В класів у вайбері та телеграмі, надання методичних коментарів до завдань.
3. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
6(10)-В мова
https://drive.google.com/open?id=1adJs_oMiLMe1SjZ_KXpGQqCGHi-ojsCn
6(10)-В літ.
4. Перевірка домашніх завдань, робота з документацією.
5. Участь в антикризовій онлайн-(не)конференції руху EdCamp
13.04.2020
План роботи вчителя української мови та літератури
1. Розробка інтерактивних конспектів для роботи на відеоуроках української  мови та літератури (створення якісного контенту) згідно з календарно-тематичним плануванням.
2. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
6(10)-А літ.
https://drive.google.com/drive/folders/15q07CJfkjEUQo5aImiAJdD52VgWDCWvj?usp=sharing
6(10)-В мова
7(11)-В літ.
3.  Онлайн-консультація для учнів 7(11)-В . Інструктаж щодо написання есе за однією з тем. Вимоги, критерії, тематика есе.
4. Проходження курсу на платформі Prometheus «Критичне мислення для освітян». https://courses.prometheus.org.ua/dashboard
5.Онлайн-марафон для учнів. Методичне коментування результатів дня.
6. Участь в антикризовій онлайн-(не)конференції руху EdCamp

10.04.2020
План роботи вчителя української мови та літератури
1. Розробка відеоуроку з теми «Морфологія. Підготовка до ЗНО».
2. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
6(10)-В спецкурс
3. Підбиття підсумків онлайн-марафону.
4. Перевірка домашніх завдань. Дистанційна робота з учнями через використання вчительського блогу та створеної групи у мережі Вайбер, Телеграм , блогу вчителя (http://alla-baeva.blogspot.com/):
5. Перегляд вебінару «Типові завдання ЗНО з української мови», спікер Суховєєнко Катерина 


09.04.2020
План роботи вчителя української мови та літератури
1. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
2. Розробка інтерактивних конспектів для роботи на уроках української  мови та літератури (створення якісного контенту) згідно з календарно-тематичним плануванням.
3. Перевірка домашніх завдань, індивідуальне консультування учнів.
4. Проведення міні-марафону «ЗНО: хвилюватися не можна, готуватися» для учнів  6(10)-А,В,Г та 7 (11)-В класів у вайбері та телеграмі, надання методичних коментарів до завдань.
5. Проходження курсу на платформі Prometheus «Критичне мислення для освітян». https://courses.prometheus.org.ua/dashboard
08.04.2020
План роботи вчителя української мови та літератури
1. Індивідуальні консультації для учнів. Дистанційна робота з учнями через використання вчительського блогу та створеної групи у мережі Вайбер, Телеграм , блогу вчителя (http://alla-baeva.blogspot.com/):
2. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
3. Проходження курсу на платформі Prometheus «Освітні інструменти критичного мислення». https://courses.prometheus.org.ua/dashboard
4. Перевірка домашнього завдання.
5. Перегляд вебінару «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу» , спікер Ю.Батура (https://naurok.com.ua/webinar/pravila-distanciyno-komunikaci-mizh-uchasnikami-osvitnogo-procesu
07.04.2020
План роботи вчителя української мови та літератури 
1. Запис відеоуроку «Нестрашна орфографія» на платформі Zoom.
2. Проведення міні-марафону «ЗНО: хвилюватися не можна, готуватися» для учнів  6(10)-А,В,Г та 7 (11)-В класів у вайбері та телеграмі, надання методичних коментарів до завдань.
3. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
4. Перевірка домашніх завдань, робота з документацією.
5. Онлайн-консультація для учнів 7(11)-В з підготовки до ЗНО «Розбір тестів в онлайн».


06.04.2020
План роботи вчителя української мови та літератури 

1. Розробка інтерактивних конспектів для роботи на відеоуроках української  мови та літератури (створення якісного контенту) згідно з календарно-тематичним плануванням.
2. Проведення онлайн-уроків на платформі  Zoom відповідно до розкладу:
Режим доступу до домашнього завдання:
- Онлайн-консультація для учнів 10-х класів . Написання есе «З чого зіткане щастя».
3.Індивідуальні консультації учнів. Дистанційна робота з учнями через використання вчительського блогу та створеної групи у мережі Вайбер, Телеграм , блогу вчителя (http://alla-baeva.blogspot.com/):
4. Проходження курсу на платформі Prometheus «Освітні інструменти критичного мислення». https://courses.prometheus.org.ua/dashboard

30.03.2020
Трішки робіт у стрічку))

Працюємо під час відеоуроків



Проходимо онлайн-тестування) 


 Створюємо флешкарти )


Розробляємо ментальні карти за творчістю українських письменників)


Проходимо марафон з підготовки до ЗНО


Виконуємо письмові роботи)





27.03.2020
Відеоуроки для 9, 10 і 11 класів (РОЗКЛАД) з 6 квітня
Нагадуємо, що “Школаonline” (відеоуроки для старшокласників, 9-й, 10-й, 11-й клас) можете переглядати на YouTube каналі «ДніпроТВ» за посиланням https://bit.ly/2IUzyVs
Розклад відеоуроків для старшокласників розміщено на офіційній вебсторінці департаменту https://bit.ly/3d9mCsP

Відеоуроки для учнів 11-х класів на телеканалі «Київ»

Переглянути пряму трансляцію та запис відеоуроків можна подивитися на Youtube телеканалу «Київ».


26.03.2020
Усім доброго й теплого ранку!
Використовуємо з користю час)))



25.03.2020
Увага!
10.00 - урок української мови для учнів 7(11)-В класу
11.00 - урок української літератури для учнів 6(10)-В класу
12.00 - урок української мови для учнів 6(10)-Г класу.


24.03.2020
Невелика рефлексія на тему...

   Третій день роботи на платформі Zoom. Що нового, запитаєте ви? Багато чого! По-перше, це емоції. Бачу дітей, їхні усмішки, радісні обличчя, неприховані емоції. Відчуття дещо інші, ніж на уроках, але так тепло на душі, що учні прийшли на урок, співпрацюють з тобою. Можливо, не в усіх була можливість відвідати відеозаняття, але все попереду))) Діти, ми ще попрацюємо)). По-друге, я прилаштувалася до платформи, зник страх, що зараз перерветься зв'язок, і що тоді робити. Усе легко віновлюється, починається заново, працює й функціонує. По-третє, діти роздивилися функцію піднятої руки, от де щастя, а поставити напроти правильно виконаного завдання сердечко й отримати від цього задоволення - неабияка радість. Тому можу сказати, що сьогодні бачила в реальності мрію вчителя - ліс рук))) По-четверте. Це зручно) Ось так, без зайвих слів. Опановую нові ресурси, шукаю те, що відгукується)  І, по-п'яте, основне - у мене немає часу для сумних роздумів) І нові уроки вже спланували) З радістю чекаю на них) Тому сьогодні мій меседж дня такий: полюби те, що робиш, -  результат буде чудовим).
23.03.2020
Понеділок - день важкий, але цікавий!
      Сьогодні початок ще одного карантинного тижня! Дуже хочеться на роботу, вийти, провести уроки, пройтися, поспілкуватися! Як сумлінна й відповідальна людина знаходжусь удома, дотримуюсь карантину, але життя вирує. Скільки разів я сьогодні звернулася до дітей - не перерахувати, скільки вони мені поставили запитань - не перерахувати, скільки разів ми сьогодні заходили до програми zoom - не перерахувати. Інтернет вимагав зупинитися й полишити цю справу, відкидав нас назад, писав про помилку, але ми впевнено продовжували вмикати мікрофони, долучатися до конференції, розбиралися з ресурсом - і о, диво, усе запрацювало! Щиро вдячна усім учням, хто не опустив руки (до речі, що означає цей фразеологізм?), хто допоміг і мені, і однокласникам (у різних класах) розібратися з налаштуваннями. Ви - диво-діти) Поважаю вас за прагнення довести справу до завершення, пишаюсь, що не сидите склавши руки, а працюєте, захоплююсь вашим терпінням і наполегливістю) Завтра з радістю чекаю на тому ж місці, у той же час)))
10.00 - урок української мови , 6(10)-В
11.00 - урок української літератури, 6(10)-А
12.00 - урок української літератури, 6(10)-Г
Онлайн-уроки на СТС. Дистанційне навчання





22.03.2020
Увага!
   
 Діти, добрий день))) Пропоную завтра попрацювати на платформі  zoom
Інструктаж
1.Завантажте через гугл-маркет або з інтернету (якщо це стаціонарний комп'ютер) програму zoom
2. Зареєструйтеся.
!!! Конференція відбудеться тільки після установки вами цієї програми, вашої реєстрації та введення спеціального коду для входу в спільну конференцію. Усе робиться легко. Головне, щоб завантажили програму. 
3. У групі класу за 5 хвилин до початку конференції (уроку) буде надано покликання, яке необхідно  ввести в спеціальне вікно для участі в конференції.
4. Урок триватиме 30 хв.   
5. Домашнє завдання за уроком ви отримаєте одразу після уроку в бесіді.  

Важливо!!! Реєстуйтеся в zoom під власним прізвищем.
       
      11.00 -   7(11)-В, урок української літератури "Розбір тестів ЗНО", навчальне тестування.
   12.00 - 6 (10)-В, урок української літератури з теми "Життєвий та творчий шлях Лесі Українки", навчальне тестування.
        12.40 - пробна конференція для учнів 6(10)-А класу
        13.00 - пробна конференція для 6(10)-Г класу.
21.03.2020
Гарний розбір завдань ЗНО з теми "Морфологія".

                              
                             20.03.2020
Рекомендую уважно переглянути відеоурок.


Діти, перегляньте відео - дізнаєтеся, як якісно готуватися до ЗНО.

ЯК ПІДГОТУВАТИСЯ ДО ПРОБНОГО ЗНО-2020 З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ?!! / ZNOUA


                                19.03.2020



Рекомендую повторити тему "Пряма мова", 

переглянувши урок. 




              ***
Продовжуємо наш марафон з підготовки до ЗНО!У групах (вайбері та телеграмі) виставлено тестові завдання-опитування
 з української мови та літератури! Виконуйте! Пропоную повторити матеріал до ЗНО. Перегляньте відео і спробуйте самі створити у групах завдання за матеріалами відео). Результати роботи виставляйте у групах класу) 

                

                           18.03.2020



***


· 16 год 


17 березня о 18:30 почнеться онлайн-трансляція курсів з підготовки до ЗНО під час карантину на ТК «РАДА» та YouTube-каналі МОН.

Сьогодні трансляцію заплановано з 18:30 до 21:00. Надалі вона відбуватиметься за таким графіком:

👉Середа: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00
👉Четвер: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00
👉П’ятниця: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00
👉Субота та неділя: 10:00 - 20:00 (6,5 годин із перервами)

Офіційний канал МОН, де відбуватиметься трансляція, тут: bit.ly/39TujRI

Повні курси підготовки до ЗНО з тестами, завданнями та конспектами занять можна знайти на платформах онлайн-студій:

👉 EdEraed-era.com
👉ILearn (Освіторія): https://ilearn.org.ua/
👉 Prometheushttps://prometheus.org.ua/
👉Be Smart: https://besmart.study/

Більше: bit.ly/2QhQ3iv
17.03.2020
МАРАФОН ТРИВАЄ! 
Заробляйте бонуси!


Кейс 2. Українська мова+ література. 11 клас.
Термін виконання – до 21.03, надсилати матеріали  
на електронну адресу: alisaba1075@gmail.com

Українська мова:
1.    Повторити тему «Синтаксис. Просте речення. Ускладнене речення. Складне речення.»
2.    Виконати тест-повторення «ЗНО. Підготовка до кр»(у розділі з укр. мови зошита для дистанційної роботи).
3.     Переглянути відео. Провідміняти числівник 1945, 764, 49, 652 (письмово).
6.    Переглянути відео про лексичні помилки.
7.    Виконати тест «Лексика + наголос».
8.    Написати власне висловлення у форматі ЗНО за однією з тем:
-       Підтримайте або спростуйте думку, висловлену Г. С. Сковородою: «Багатством живиться лише 
тіло. А душу звеселяє споріднена праця».
-       Людина щосекунди змінює свою планету, утверджується на ній. Прагнучи підкорити природу, ми не маємо часу замислитися про доцільність володарювання над нею. 
Чи потрібно людині шукати відповідь на питання про доцільність підкорення природи й володарювання над нею?
-       На формування особистості впливає багато чинників.
           Дехто впевнений, що особистість формують передусім походження й   родинне виховання, сильний вплив чинять на неї також освіта та суспільство. Інші ж твердять, що визначальними в становленні особистості є зусилля самої людини, її здатність до самовдосконалення й повсякчасної внутрішньої роботи над собою.
Які чинники мають переважати у вихованні особистості?

Українська література:
1.    Опрацювати біографію Д.Павличка за презентаціями, виписати 7-10 основних фактів з його біографії та творчості.
2.    Виконати художньо-ідейний аналіз поезій «Два кольори», «Я стужився, мила, за тобою» з виділенням кольорами та підписом усіх худ.засобів. (ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ: перелік усіх худ.засобів є на перших сторінках посібника М.Шпильчак, користуйтеся, якщо підзабули).
3.    Вивчити напам’ять «Два кольори»


Для повторення: переглянути відео з літ., виконати тест на повторення (творчість Г.Сковороди та І.Котляревського).

Ознайомитися із завданнями можна за покликанням: 

https://drive.google.com/drive/folders/15IxIjnbhGAyrF59Ju70RqprJW8I0ZIcg?usp=sharing


*** 

Кейс 1. Українська література



Узагальнення вивченого за творчістю В.Стефаника.

1.Написати есе на одну з тем.

- Образи-символи новели «Камінний хрест», їх значення для розкриття теми твору (з наведенням цитат з тексту)

- Трагічний образ галицього селянства (на прикладі образу Івана Дідуха) (з наведенням цитат з тексту)





Новий матеріал

1.    Переглянути дві презентації за біографією В.Винниченка. Проаналізувати їх.

2.    Опрацювати за підручником С.179-191.

3.    У зошиті з дистанційної роботи (розділ «Українська література») скласти ментальну карту за біографією та творчістю В.Винниченка. Як варіант, замість ментальної карти, можна зробити лепбук або власну презентацію (не скачану з інтернету)

4.    Прочитати новелу «Момент».

5.    Виписати цитати до образів революціонера та панночки.



 Ознайомитися із завданнями можна за покликанням: 

https://drive.google.com/drive/folders/1JrCngWMQiYZmMlv6vtH08Vv6h3C-ABzv?usp=sharing


Завдання надіслати до 19.03. на електронну адресу: alisaba1075@gmail.com



 Додаткове завдання: виконати тест з підготовки до ЗНО.




16.03.2020

Готуємось до ЗНО-2020 самостійно: 12 онлайн-ресурсів


Детальний огляд онлайн-можливостей по підготовці до ЗНО


https://osvitanova.com.ua/posts/2918-hotuiemos-do-zno-2020-samostiino-12-onlain-resursiv?fbclid=IwAR3lqk67tHAlQr8GUfHD5VNkYJoG2PwwxsZpK0ddUBRBim5_Z45wdgyTUcQ

***


До уваги всіх учнів!
Цікавий ресурс! 



Екранізація біографій письменників та творів української літератури (за програмою ЗНО-2020)



https://olesya12142111.blogspot.com/p/blog-page_24.html?spref=fb&fbclid=IwAR2yHBCVQE5TNbN25w1vH8h8Pa69LOlC6iVwPDrT2kua8iKPoTpJTE67J88


Як можна готуватись до ЗНО з мови вдома під час карантину?

Узагалі (без жартів) це неймовірно хороша нагода для старшокласників приділити час для вивчення різноманітних аспектів майбутнього іспиту з української мови.
Головне – правильно визначити пріоритети і, звісно, тайм-менеджмент.

Що варто робити?

1) Виконувати тести ЗНО минулих років
Як би ми не хотіли, але все спирається у виконання тестів, що певним чином систематизовано та зібрано в специфічній формі. 23 питання із вибором однієї правильної відповіді, 5 питання на встановлення відповідності (можна зробити 20 балів за ці 5 питань), 5 питань за читанням й аналізом тексту, можливість заробити 20 балів за написання власного висловлення. На сайті Освіта.юа можемо практикуватись. Особливо важливо, що тут тести зібрано саме за тим самим принципом, що й на реальному іспиті. Можна ставити таймер для контролю. Але найважливіше – виконувати тести!
https://zno.osvita.ua/ukrainian/

2) Працювати із друкованими посібниками
І бажано виконувати тести із олівцем чи чорною ручкою. Нагадаю, що саме використання ручки із чорною пастою є невід’ємною умовою присутності на ЗНО. Тому важливо звикати працювати із цим «пристроєм», тут ідеться зокрема й про тактильні відчуття. І звісно, тести дозволяють прибирати зайві варіанти й за методом винятків знайти ту саму правильну відповідь. Не соромтесь закреслювати, вносити правки до тестів, робити позначки! Це ваш тестовий зошит, працюйте там, як хочете. Ну а із друкованими посібниками та ж ситуація, тренуймось! Раджу посібники О. Авраменка, особливо ІІ частину (там тести зведено у форматі реального ЗНО), ми знову-таки звикаємо до моделі іспиту!

3) Пройти онлайн-курс «Лайфхаки з української мови» від EdEra
Тести, пояснення, відеоуроки – усе це є на цьому курсі від І. Хворостяного та платформи EdEra. Дуже зручний формат для самопідготовки. Але не забувайте про особисту дисципліну й мотивацію!
https://courses.ed-era.com/…/lifehacks101/lifehacks101/about

4) Підписатись на Інстаграм-канал @zno_zelena
Можемо щодня бачити круті ілюстрації, схеми, таблички, відповідати на тести. Фішкою каналу є стабільні відеотрансляції автора, де відбувається живий діалог та обмін питаннями/відповідями щодо ЗНО.

5) Вивчити нарешті список наголосів
Погодьтесь, для вивчення наголосів необов’язково сидіти за шкільною партою. Тим більше завдання на встановлення правильного наголосу ОБОВ’ЯЗКОВО є на ЗНО протягом останніх років. Тому нема шансів затягувати із цим!)
http://osvita.ua/test/advice/65116/

6) Навчитись писати власне висловлення
Панове, зрозумійте одне: писати власне висловлення обов’язково ТРЕБА! Не заробимо 20 балів – нічого. Можна ж «завоювати» і 10, і 12 балів. Головне – спробувати. Ознайомтесь зі структурою написання. Це не звичайний твір. Це специфічне завдання, що вимагає тренувань і часу. На Освіта.юа можна ознайомитись із основними вимогами й «фішками» написання есе. Раджу ОБОВ’ЯЗКОВО писати власні висловлення. Тільки так можемо покращувати власні результати й бачити помилки.
http://osvita.ua/test/training/ukr-mova/51233/

7) Розвивати навички критичного мислення
Не забувайте, що ми можемо «заробити» 5 балів за питання щодо змісту й розуміння аналізованого тексту. А там нам не допоможуть правила) Тому читаймо тексти ЗНО минулих років, намагаймося відшукувати головні думки та проблематику завдань. Питання щодо аналізу текстів стабільні: № 29 – № 33.
https://zno.osvita.ua/ukrainian/

8) Тримати стабільний зв’язок із учителем/репетитором
Стабільність – запорука успіху. Тримайте робочий ритм підготовки до ЗНО!

Освіта.UA (https://zno.osvita.ua/ukrainian/)
Тести ЗНО онлайн з української мови та літератури — пробне ЗНО – сайт ЗНО – Освіта.UA
Тестування онлайн з української мови та літератури. Пройти тести зовнішнього незалежного оцінювання онлайн з української мови за 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 та 2015 роки. Пробне ЗНО з української мови та літератури

13.03.2020

Кейс 1. Українська мова+ література. 11 клас.

1. Розгянути уважно візуальни конспекти за посібником Г.Дем'яненко. 
2. Опрацювати картки Лесі Калинич. Тема "Усна народна творчість", "Давня література".
3. Виконати тест на с.22-30. Зробити фото виконаних завдань, надіслати особисто у вайбері або телеграмі.


1. Повторити тему "Синтаксис", користуючись матеріалами підручника, записами в зошиті з підготовки до ЗНО.
2. Підготуватися до контрольної роботи. Виконати тренувальний тест "Синтаксис та пунктуація (тест надіслано в групи).




Кейс 1. Українська мова. 10 клас.



1.    Переглянути відео. Зробити за ними записи до зошита ЗНО (пам’ятки).
2.    Опрацювати за підручником укр.мови ( за редакцією О.Авраменка) параграфи 46-47.
3.        Письмово виконати в зошитах для дистанційного навчання вправи: 5 (с.145-146), впр.4,5 (с.148-149), впр. 7 (с.151), надіслати фото виконаних завдань.
4.    Написати електронного листа (до 10 речень), надіслати фото в групі або на електронну пошту.

Завдання надіслати до 17.03.


Додаткове завдання: виконати тест з підготовки до ЗНО.

!!!! Усі тести направлені у ваші робочі групи.








12.03.2020

Шановні старшокласники-гімназисти!
      У розділі "Дистанційне навчання" ви зможете в будь-який зручний для вас час знайти наступну інформацію: дистанційне  завдання ( кожен клас отримуватиме навчальні кейси з мови та літератури, цікаві матеріали до уроків, необхідний обсяг нової інформації до ЗНО, а також дізнаватися про цікаві сучасні сервіси з підготовки до ЗНО). 
    Прошу бути відповідальними за вчасне виконання отриманих завдань. Термін виконання кожного кейсу зазначено в листі-інструктажі. 
         Завдання дублюватимуться у ваших групах класів.                   Зверніть увагу! У кожній з груп у вайбері та телеграмі щоденно виставлятимуться онлайн-тести марафону "ЗНО: хвилюватися не можна, готуватися." Участь у марафоні надає кожному активному учаснику додаткові бонусні 2 бали до однієї із самостійних робіт, які проводитимуться після карантину.
     Тож, дійте, працюйте, використовуйте час з користю! Усім міцного здоров'я))) 
https://www.youtube.com/watch?v=EenoPxT_c3Q

Немає коментарів:

Дописати коментар