Домашнє завдання для учнів 6(10)-Б



Доброго зимового дня, мої любі десятикласники! 
Вітаю вас з Новим роком!
Попереду у вас чудові зимові канікули, які я пропоную провести з користю!


     Ми продовжуємо готуватися до ЗНО, тому вже зараз раджу читати твори з української літератури в повному обсязі, а не скорочено, і, звичайно, вдумливо.
      Читаючи тексти, звертайте увагу на цитати - описи героїв, послідовність подій, цікаві фрази, цитати, які найкраще розкривають суть твору. 

   Читаємо: 
"Інтермецо", "Тіні забутих предків" М.Коцюбинського, "Земля "О.Кобилянської, 
"Лісова пісня" Лесі Українки
"Камінний хрест" В.Стефаника,
"Момент" В.Винниченка

Завдання з української мови та літератури у форматі ЗНО для самостійного виконання можна скачати за посиланням:
https://cloud.mail.ru/public/2UEM/7wx7H7gPi




Доброго дня, шановні десятикласники!

Пропоную під час карантину самостійно попрацювати з наступними завданнями. Будь ласка, виконайте всі завдання з української  літератури в робочих зошитах, завдання з української мови можна роздрукувати й виконати на аркушах.

!!!!!!Домашнє завдання на 19.12.2016р.
 з української літератури

1. Прочитати твір І.Франка "Сойчине крило".
2. Скласти паспорт твору.
3. Виписати з підручника літератури або знайти в інших джерелах поняття "модернізм, філософська поезія, терцини, гімн, сонет", виписати до робочих зошитів.


!!!!!!!!!!Домашнє завдання з української мови на 19.12.2016р.
1. Повторити правила "Правопис слів іншомовного походження", "Апостроф", "Чергування приголосних і голосних звуків", "М'який знак", "Правопис великої літери у власних назвах".
2. Виконати практичні завдання:

1.Спишіть, розкрийте дужки

(Д,д)ід (М,м)ороз; (Ч,ч)умацький шлях; (П,п)олярна (З,з)ірка;
(В,в)ерховна (Р, р)ада, (У,у)країни; (О,о)рганізація (О,о)б’єднаних (Н,н)ацій;(П,п)резидент (У,у)країни; (О,о)рден (Д,р)ужби (Н,н)ародів; (А,а)кадемія (Н,н)аук (У,у)країни; (В,в)еликдень; (Ч,че)рвона (Ш,ш)апочка; (К,к)онституційний (С,с)уд (У,у)країни; (М,м)арс; (В,в)еликий (В,в)із; (Д,д)алкий (С,с)хід; (К,к)авказький (Х,х)ребет; (П,п)івнічний (П,п)олюс; (В,в)олинська (О,о)бласть;  (Н,н)аддніпрянщина; (Б,б)алканський (П,п)івострів; (Б,б)іла (Ц,ц)ерква;  (З,з)емський (С,с)обор; (П,п)оема «(Є,е)неїда»; (Б,б)іблія.

2.Вставити замість крапок літеру и/і.

Р..туал, д..спетчер, інц..дент, ц..фра, в..кінг, д..версант, д..ктор, б..льярд, Р..м, д..ригент, р..нг, конт..нент, експер..мент, К..тай, б..графія, кред..т, гард..на, ц..ферблат, дж..гіт, метод..ка, з..гзаг, Лейпц..г, Л..сабон, Л..ван, ш..рма, Ч..лі, д..спут, д..сгармонія, тр..умф, Ш..ллер.

3. Списати речення, вставити розділові знаки. Виконати синтаксичний розбір поданих речень.
У садку теж панує урочиста замислена тиша  яка мимоволі примушує прислухатись до того  що діється в твоїй душі.
Якби подув вітер якби подужчала на озері хвиля то острівець міг би чи за хвилею поплисти а чи за вітром злетіти вгору .
Квітне сонях до сходу лицем йому бджоли гудуть стоголосо я усім говорила про це та ніхто не хотів мене слухать .
Коли ви не знаєте як наші матері білили полотна то ви багато чого втратили.




Домашнє завдання з української мови для 6(10)-Б класу на 12.12.2016:


1. Виконати варіант №2 (мова+літ.+власне висловлення) за зошитами О.Авраменка. Тексти власного висловлення написати на окремих аркушах.
2. Виконати практичні завдання:


1. Вставити пропущені літери та розділові знаки (якщо це необхідно). Одне з речень розібрати синтаксично (за вибором учнів).
Вершники здавалось  (з, с) рослися з підібраними грудастими кіньми (М. Стельмах). Десь надсадно як на заріз р..віло теля оч..видно загубивши мамку (Г.Тютюнник). Там кажуть з гір (у, в)сю країну видно (Леся Українка). У кожному ділі є свої майстри і своє так би мовити на..хнен..я (О. Гончар). Він правду мовляч.. (не) почував ніякої охоти вчитися гри на фортеп 'яні (І. Франко).

2. Записати подані прислівники, розподіливши їх у 3 групи:
1 -  пишуться разом, 2 – окремо, 3 - через дефіс.  
На/ відріз, ліво/руч, будь/коли, казна/що, в/ основному, далеко/далеко, без/відома, на/жаль. На/славу, тим/часом, всього/на/всього, будь/що/будь, по/демократичному, по/іншому,ані/трохи, у/ранці, о/півдні, з/ліва, повсяк/час, куди/небудь, рік/у/рік, як/не/як, з/краю/вкрай.



3. Відредагувати речення. Вертаючись додому, почався дощ, і ми промокли до нитки. Я не прийшов до школи, бо захворів грипом. Ця зустріч відбудеться при любій погоді. 

4.  Записати слова у дві колонки: з апострофом і без апострофа.
Кожум..яка, медв..яний, в..язь, дзв..якнути, комп..ютер, п..юпітр, п..юре, рутв..яний, краков..як, Кр..юківка, сузір..я, пор..ядність, фотоз..йомка, сер..йозний, з..їхатися, об..їждчик, від..ємний, прив..ялений, моркв..яний, св…ятковий, пів..яблука, пів..Європи, Мар..їно, мавп..ячий, брукв..яний, безправ..я, б..язь, міжгір..я, без..ядерний, ін...єкція, ад..ютант, д..Артаньян, верф..ю, верб..я, пів..ящика, пів..юрти, пів..Ялти, з..явитися, без..язикий, під..южувати, з..юрмитися, Лук..ян, обов..язок, двох..ярусний, б..юро, торф..яний, кар..єра, кур..йоз, кань..йон, б..юджет.


5 .Виконати фонетичний розбір виділених слів.

Домашнє завдання з української літератури для 6(10)-Б класу на 12.12.2016:

1. Прочитати поему І.Я.Франка "Мойсей", вірші "Ой ти, дівчино, з горіха зерня", "Чого являєшся мені  у сні..."
2. Використовуючи матеріали підручника, матеріали інтернет-сайтів з української літератури, скласти:
- паспорт літературного твору "Мойсей";
- опорний конспект з теми "Поетична збірка «Зів’яле листя»: «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся  мені...».  Місце любовної теми у творчості І. Франка. Життєві імпульси появи творів (автобіографічність). Широка емоційна гама почуттів ліричного героя, ствердження невмирущості людських почуттів, ідеалу кохання";
- виконати ідейно-художній аналіз вірша "Чого являєшся мені у сні..."
3. Вивчити напам'ять "Гімн"


Додаткові матеріали для підготовки 
домашнього завдання з української літератури

Поезії зі збірки І.Франка "Зів'яле листя"
 http://skripnikmarina.ucoz.ua/publ/teksti_dlja_chitannja/franko_ivan/quot_ziv_39_jale_listja_quot/17-1-0-95
Загальна характеристика поетичної збірки "Зів'яле листя"
http://nayrok.com.ua/hotovitvoru/1006-zbrka-zvyale-listya-zagalna-harakteristika-poetichnoyi-zbrki-1896-roku-franko.html
Запитання для самоперевірки
http://metodportal.com/sites/default/files/mp/2016/06/46594/i.franto._zivyale_lystya._testy.docx
Аналіз поеми "Мойсей"
http://znoo.in.ua/moysey-ivan-franko-analiz/

Немає коментарів:

Дописати коментар