11-Б




Домашнє завдання на 26.02.2018р.

Діти, оскільки термін карантину подовжено, пропоную 

ОБОВ'ЯЗКОВО попрацювати з тестами у форматі ЗНО. 

Відповіді на завдання тесту та власне висловлення запишіть , 

будь ласка, на окремому подвійному аркуші.

Термін виконання: 26.02.2018р.





Домашнє завдання на 27.09.2017
Виконати тестові завдання
1. Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка
     А   щебечуть, умиваєшся, рясно
     Б   люлька, пам’ять, щільний
     В    зв’язківець, плющ, якось
     Г   приєднування, італієць, янгол
     Д   б’ються, чапля, юність

А здоров’я, повітря, щирість
Б  сяйво, щодня, дзенькіт
В кузня, гілля, якість
Г гравюра, каяття, щавель
Д вождь, в’язень, їдальня

А юридичний, заощадження, більярд
Б дзюдоїст, мультиплікація, шампіньйон
В шлягер, Бессарабія, узбережжя
Г щитоносець, Макіївка, дюжина
Д б’ють, від’єднання, барельєф

4. Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка
А зілля, єдність, окраєць, рушниця
Б мрія, зяблик, метелиця, мряка
В кузня, щирість, пам’ять, крапля
Г земля, студентство, свято, об’єднання
     А останній
     Б чільний
     В завзятий
     Г другорядний

     А Діти – як квіти: поливай, то ростимуть.
     Б Малі діти – малий клопіт, а підростуть – буде великий.
     В У дитини заболить пальчик, а в матері серце.
     Г Рідня до півдня, а як сонце зайде – ніхто не знайде!

     А  Добро далеко розходиться, а зло ще далі.
     Б   Не говори, що знаєш, але знай, що говориш.
     В   Птицю знати по пір’ю, а чоловіка по бесіді.
     Г   Коли хочеш щось сказати - перш подумай.

     А експорт – імпорт
     Б егоїзм – альтруїзм
     В іммігрант – мігрант
     Г прогрес – регрес
     Д адресат – адресант

     А багатоголосся душі
     Б відкривається шлях
     В взаємності з життям
     Г колискова - це душа

10. Фразеологізмом є вислів
     А сині димочки
     Б вечірні тумани
     В ходити босоніж
     Г бабине літо

11. Фразеологічний зворот ужито в реченні
     А А мелодія лине, як дніпрова вода.
     Б Людська заздрість гірша, як слабість.
     В Ішов би робити, а не байдики бити!
     Г За Борисполем житом виспілим хоч які замилуються очі.

     А Сама від себе ще така далека, немов оце приніс мене лелека.
     Б  Не лякайся моєї любові, хоч сніги залягли, як літа.
     В У небі вітер кучерявий колише теплую блакить.
     Г  Життя - єдина мить, для смерті ж вічність ціла

     А  Часу було обмаль, а він усе одно бив байдики.
     Б  Побачивши великий натовп людей, перехожі дивувалися.
     В  Величезна сила криється в людському розумі.
     Г  Пісня народжує радість.

     А  За Дніпром небо ясно палало всіма кольорами веселки.
     Б  Минає день, тиждень, місяць і півроку збігло за водою.
     В  Життя людське багатогранне, і кожна його пора по-своєму прекрасна.
     Г  Буду я навчатись мови золотої у трави-веснянки, у гори крутої.

     А полум’я
     Б воду
     В прірву
     Г безодню

16. Лексично неправильне словосполучення утворить іменник «легіон» із прикметником
     А  іноземний
     Б  почесний
     В  військовий
     Г  промисловий
     Д  жіночий

     А рухова
     Б шкідлива
     В практична
     Г граматична
     Д життєва

     А заклад     Б план     В ефект     Г досвід     Д метод
Виконати синтаксичний розбір речення
Нехай серця не знають супокою, хай обганяють мрії часу біг,і наша юність буде хай такою, щоб їй ніхто не заздрити не міг.  В. Симоненко.



14.09.2017
Дорогі мої одинадцятикласники!
Пропоную ознайомитись зі зразками текстів різних стилів,  виконайте завдання до них. 

Обговоримо результати вашої роботи на уроці української мови)))) Усім успішної роботи)))))

Текст №1

Маленький шлях — не для людей…
(1-5) Є такі тихі затінені місцинки поміж густою травою, торішнім листям чи
просто на землі...
29. У тексті НЕМАЄ відповіді на запитання
А Чи є істоти, які дивляться на нас, як ми на комах?
Б Чи є людина гармонійною ч...


05.09.2017
Шановні одинадцятикласники! 
Для кращого розуміння теми нашого уроку пропоную перглянути фільм "Воскресіння розстріляного відродження". Складіть і запишіть  5-7 тез-тверджень  щодо його змісту. Обговоримо переглянутий фільм під час наступного уроку.




Ознайомитися з художньо-літературними напрямами та течіями можна за покликанням:



Немає коментарів:

Дописати коментар