Семикласникам)))





Чому варто прочитати  книгу Марини Павленко  
"Русалонька із 7-В..."?





Любі мої учасники квесту!

Надзвичайно рада тому, що ви правильно виконали перші завдання нашої гри. 

Українські народні пісні надзвичайно поетичні, яскраві, музичні, колоритні. Пропоную їх відтворити у вигляді візуального (зорового) ряду, який згодом буде оформлений у форматі відео й презентований на уроці позакласного читання в класі.

Інструкція до виконання: https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B9-V-cNTmXUASGxpTTA5WXZJYms


Тож вітаю вас на наступній зупинці нашого квесту!
«Обери пісню»
Крок 1.

Відкрийте документ «Тексти пісень».

Крок 2.
Із запропонованих текстів пісень оберіть ту, яка вам сподобалась найбільше)))) Обрали? Мандруємо далі.
«Переглянь ілюстрації»


Крок 3.
На робочому столі розміщено папку «Ілюстрації», у якій за жанрами знаходяться малюнки : «Козацькі пісні», «Чумацькі пісні», «Пісні про кохання». Ознайомтеся з ілюстраціями, для зручності кожен матеріал стисло підписаний. Наприклад , «Козак скаче на коні».

Крок 4.
Уважно прочитайте обрану пісню, поділіть її на окремі уривки (це можна зробити прямо в робочому документі, де розміщена ця пісня).

Крок 5.
До кожного уривку пісні доберіть із відповідної папки малюнок, який  би розкривав зміст цих слів.

Крок 6.
Створіть презентацію.

Крок 7.
Кожен слайд презентації – один малюнок, який розкриває зміст написаного в тексті.

1слайд - 1 зображення - уривок тексту пісні

Крок 8. 
На малюнках також варто розмістити і текст пісні.
Примітка: у презентації має бути 7-12 слайдів.

Крок 9. 
По завершенню роботи з презентацією збережіть її на робочому столі, або перенесіть на флешку.

Термін роботи над текстом та візуальним супроводом: до 10.10.2016року.

Перевірка проміжного результату: 26-27.09.2016р.

Оцінювання результатів роботи кожної групи відбудеться на уроці позакласного читання.





Діти, повторіть, будь ласка, поняття "сюжет". Знайдіть кожен сюжетний елемент у повісті 
"За сестрою" А.Чайковського. 
Скористайтеся для цього таблицею. Удачі))))






Вітаю всіх, хто хоче взяти участь у створенні спільного проекту учнів 3(7)-х класів
"Лірична сповідь української душі..."




Але...  

НЕ закликаю вас до нудного сидіння на одному місці, і навіть не прошу нічого малювати! 

Просто спробуйте пройти по маршруту літературного квесту й разом створити  проект.






Для чого він?

Це гарний спосіб дізнатися про пісенну спадщину українців.


Де можна використати набуті під час квесту знання?


Ви зможете 
* вільно орієнтуватися на сайтах літературної тематики, 
* працювати з інформацією, 
*розробляти дизайн книжної сторінки, 
*використовувати набуті знання про народні пісні на уроках історії, зарубіжної літератури,
* навчитеся презентувати результати власної діяльності!


 Оголошуємо першу зупинку:



 РЕЄСТРАЦІЯ у проекті

Зареєструватися в проекті ви зможете після  відповіді на питання:

Яких народних пісень стосуються наступні асоціації?

Довга дорога, сум за рідними, важкі випробування, сірі воли, що бояться дороги, родина, яка чекає...


Відповіді можете залишити у документі під назвою "Пісня", який знаходиться на робочому столі 1 комп'ютера в одному із  кабінетів гімназії. Саме там ви отримаєте ключ до наступного завдання. 

Уперед!


 Підказка: чарівна фея допоможе вам з цією справою, якщо вгадаєте хто вона. 
Фея: володіє досконало всіма комп'ютерними програмами, уміє чаклувати над ними, знає про створення комп'ютерних ігор більше, ніж усі ми разом)) Вона чекає на вас на шляху квесту. РS: обожнює високі підбори , дуже гарна))))))





Любі мої семикласники, 
прошу ознайомитися зі списком літератури для читання влітку! 
Читайте, насолоджуйтеся пригодами, мандруйте разом з героями!

Список літератури для читання влітку

7 клас
1.     ВАСИЛЬЧЕНКО С. «Приблуда»
2.     ГАВРОШ О. «Лагуна-Лагуна або Іван Сила на острові Щастя»
3.     ГУЛАК К. «Перекличка»
4.     ДІМАРОВ А. «Друга планета», «Блакитна дитина»
5.     КАЩЕНКО А. «Над Кодацьким порогом»
6.     КОКОТЮХА А. «Таємниця козацького скарбу», «Клуб боягузів»
7.     ЛУЩЕВСЬКА О. «Друзі за листуванням»
8.     МАЛИК В. «Таємний посол»
9.     МУЛЯР М. «Гра»
10.  ОПІЛЬСЬКИЙ Ю. «Золотий лев», «Ідоли падуть»
11.  ПАВЛЕНКО М. «Русалонька із 7-В проти Русалоньки з Білокрилівського лісу», «Русалонька із 7-В. В тенетах лабіринту», «Русалонька із 7-В та загублений у часі (Кн. 2)»
12.  ПРОЦЮК С. «Марійка і Костик», «Залюблені в сонце», «Агронавти»
13.  СТЕЛЬМАХ М. «Щедрий вечір»
14.  СТОРОЖЕНКО О. «Закоханий чорт», «Голка», «Вуси»
15.  ТРУБЛАЇНІ М. «Шхуна „Колумб”»
16.  ТЮТЮННИК Г. «Вогник далеко в степу»
17.  ХАРЧУК Б. «Діана»
18.  ЧАЙКОВСЬКИЙ А. «Богданко», «Сагайдачний»
19.  «ЖИТТЯ ВИДАТНИХ ДІТЕЙ» (серія). (Марина Павленко про Павла Тичину, Василя Симоненка, Ірину Жиленко та ін.)

Немає коментарів:

Дописати коментар