вівторок, 23 лютого 2016 р.



          Діти! Буває так, що інколи якісь слова, невеличка фраза, сказані кимось, можуть зробити диво: повернути нас в ті часи, коли ми були маленькими й безтурботними. Саме так відбувається щоразу зі мною, коли беру до рук книгу "Тореадори з Васюківки". 
       Пропоную до вашої уваги цікаві цитати, які, на мій погляд, є позитивними, добрими, сонячними. Це слова відомого українського письменника Всеволода Нестайка. Мені вони надзвичайно подобаються, а найголовніше - повертають мене в безтурботні дні мого щасливого дитинства, коли на літніх канікулах я вперше прочитала  повість "Тореадори з Васюківки". 

"Ось дивно: якщо ти зробиш людині добро, вона стає тобі приємною".

"Тільки оптимісти зможуть будувати вільну незалежну державу".

"Взагалі, я вважаю, що дитяча дружба - це щастя. Якщо це вірна дружба, вона зберігається на все життя..."

"Всі діти в чомусь здібні, талановиті, вони дуже різні і чимось дуже цікаві. Але, як на мене, є недолюблені, ті, яким недодали уваги в дитинстві. Саме від дорослих залежить, кого вони виростять і чи будуть їхні діти успішними і щасливими".

"Я вірю в добро... Вірю в людську гідність... ".

"Я пишаюся, що не вийшов із дитинства, що зберіг дитячу душу. Це підтримує мене в нашому жорстокому світі і дає сили творити."


        Читайте повість, поринайте в спільні пригоди з Павлушею та Явою)))) Цікаві епізоди твору обговоримо на наступному уроці)))))

Немає коментарів:

Дописати коментар