неділя, 9 вересня 2018 р.

      Історія-хвилинка...

      Перший тиждень нового навчального року... Плани... Зустрічі... Адаптація... Як себе налаштувати на роботу? Де взяти мотивацію? У спогадах ще літо, щоденна спека налаштовує на відпочинок, а не на роботу. Учні тільки повернулись з веселих канікул, поки налаштуються... 
      Тож уроки  мають бути цікавими, такими, щоб за душу брали й активізували моїх  гімназистів... 
         Перший урок літератури в 9 класі. Тема уроку начебто й не складна... Говоримо про книги, про їх створення, з'ясовуємо, чому одні з них нам подобаються, а інші - ні, про письменника та його творчу індивідуальність. І тут згадую про свою липневу зустріч на EdCampUkraine з українським дитячим письменником Сергієм Товстенком, про  його цікавий майстер-клас, про книгу з автографом "Ремонт летючих чудес" ...  і.... Починаємо творити!  
          Ідею запозичила в Сергія Товстенка. Разом з учнями спробували скласти історії-хвилинки як справжні письменники (маленькі історії з цікавим висновком). Завдання весь клас отримав одне: написати історію, героями якої мають стати два різних предмети (на майстер-класі я мала завдання створити історію про ручку та музичну колонку, вийшло непогано), а при можливості ще й проілюструвати її. 
             Наступний урок чекала і я, і мої учні. Ідей багато, цікаві сюжети... Дехто ще пише, хтось уже написав, редагуємо, змінюємо в деяких історіях трішки сюжет, додаємо фарб. Хтось пише про олівець і запальничку, хтось - про небо й землю, які ніяк не могли зустрітися, хтось про загублені дверцята від шафки, які отримали нове життя, дехто про дружбу маркера та ручки, а хтось про фікус і хімію... Робота просто кипить... 
        І ось перші твори з'явилися в моїй поштовій скриньці! 
         Радію як дитина!!! Читаю...
          Пізніше виставлю готові історії у форматі сторітеллінг моїх учнів.
       

Немає коментарів:

Дописати коментар