понеділок, 4 січня 2021 р.

 Як розрізнити в соціальних мережах правдиву й неправдиву інформацію, створити дудл, з'ясувати, що є судженням, а що - фактом, провести паралелі між медійними та інформаційними процесами, як зацікавити сучасне покоління школярів нестандартними підходами до вивчення української мови та літератури, зарубіжної літератури, як стати медійно грамотною особистістю - саме ці питання обговорювалися під час вебінару «Інфомедійна грамотність: валіза вправ для словесника» від освітньо-дослідницького центру «МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус» СумДПУ імені А.С.Макаренка . Цікаві підходи, несподіване прочитання вже відомих прийомів та методів, практичне пояснення й технології застосування їх на уроках української мови та літератури справді поповнили мою методичну валізку. Сучасно, творчо, практично цінно, якісно, інноваційно! Щиро вдячна пані Олені Семеног та спікерці пані Наталії Пономаренко за сприяння формуванню інфомедійної грамотності сучасних учителів-словесників, зокрема в умовах запровадження змішаного навчання та на засадах академічної доброчесності . З радістю долучусь до наступних зустрічей.







Немає коментарів:

Дописати коментар