субота, 16 травня 2020 р.


Навчання в групі дуже залежить від психологічного комфорту учасників. А для цього можна періодично трішки більше знайомити учасників групи. Розказуємо про 12 можливих варіантів такого знайомства☺️

🔔🔔🔕Дві правди та одна брехня
Кожна людина в групі отримує хід (порядок визначаєте ви). У свій хід учасник має розказати групі дві правдиві речі про себе, і одну неправду у змішаному порядку. Кожен у групі намагається вгадати, яке за номером твердження було брехнею (можливо шляхом голосування). Як тільки кожен висловив свої здогадки, людина відкриває, що було правдою, а що брехнею, і передає хід.

☯️ Знайти спільне
Поділити учасників на групи з 2-3 людей та дати завдання знайти 5 речей, які в них спільні (волосся, подорожі, що подобається тощо). Потім двічі змінити групи. Обговорити, що здивувало, чи простіше було знаходити спільне після зміни груп.

🥰Розповісти, що добре вдається
Додаткові матеріали: м’яч.
Кинути мяч будь-якому учаснику та попросити сказати 3 речі, які він вміє робити дуже добре. Потім учасник обирає, хто відповідатиме наступним, і кидає йому м’яч.


🎡 M&M'S
Додаткові матеріали: M&M's
Дати можливість учаснику витягнути навмання один M&M’s та відповісти на запитання. Кожен колір має своє завдання. Учасник має розказати, наприклад:
Червоний: щось цікаве, що трапилося вчора
Помаранчовий: щось, що ти робиш дуже добре
Жовтий: щось про своє дитинство
Блакитний: щось, що ти вивчив минулого тижня
Коричневий: щось, без чого ти не можеш жити
Зелений: щось, що ти дивишся або слухаєш
M&M’s можна з’їсти:)

🎤Інтерв'ю
Поділити учасників на пари та попросити знайти якомога більше цікавих фактів про партнера за лімітований час. Розповісти топ 3 факти про партнера

💬 Одне слово
Попросили кожного учасника описати себе одним прикметником, що починається на ту ж літеру, що і ім’я: креативна Катерина, лукава Лілія. Упродовж заняття називати людей саме так.

🙆‍♀️ Розмова з кожним
Додаткові матеріали: зробити табличку та роздрукувати попередньо для кожного учасника. Рядки запитання, стовпці імена людей.
Дати кожній людині завдання опитати учасників та знайти: найдовшу подорож серед учасників, найнезвичніше хобі, найдивніше, що їв учасник тощо.
Кожна розмова лімітована часом 1 хвилина і потім пара змінюється. На фоні можна поставити музику
Поділитися з усіма результатами.

Питання
Додаткові матеріали: картки з питаннями

Учасник обирає питання від 1 до 20. Дає відповідь.
-Якщо в тебе була б машина часу, яка спрацювала лише б раз, та в яку точку майбутнього чи минулого ти б хотів потрапити?
-Якщо б ти міг поїхати в будь-яку точку світу, то куди б ти поїхав?
-Якщо б твоя домівка горіла б, то які б три речі ти б намагався врятувати?
-Якщо б у тебе була можливість поговорити з будь-якою живою людиною на землі, то хто б це бува та чому?
-Якщо б тобі потрібно було б відмовитися від одного з чуттів (слух, бачення, почуття, запах, смак), то що б це було та чому?
-Якщо б ти був би твариною, то якою і чому?
-Чи є в тебе домашня тварина? Якщо ні, то яку б тваринку ти б хотів завести?
-Розкажи про подарунок, про який ти ніколи не забудеш?
-Скажи одну річ, яка тобі дуже подобається в собі.
-Що ти найбільше любиш робити влітку?
-Який твій улюблений герой мультфільмів та чому?
-Чи має твоє імя якесь значення або чи обрали його не випадково?
-Що найскладніше ти робив у своєму житті?
-Якщо б ти був у гостях, та знайшов би мертву комаху у своєму салаті, то щоб ти зробив би?
-Що найкраще трапилося з тобою минулого тижня?
-Якщо б цей тиждень тобі дали б знову, то щоб ти зробив інакше?
-Чи віриш ти у те, що випадковість не випадкова?
-Що найдивніше ти коли-небудь куштував?
-Якщо б ти міг змінити одну проблему у світі сьогодні, то щоб ти обрав?
-Яку книжку, кіно чи відео ти бачив, читав нещодавно, які ти можеш порадити та чому?

🏝Загублений острів
Учасник обирає 3 речі (музика, книга, якусь річ), які би взяв на безлюдний острів. Учасники діляться відповідями.

⭐️Зірка
Учасник малює 5-конечну зірку і біля її кінців пише цифри чи слова, які важливі в його житті (наприклад 1992, Тель-Авів, програмування,Delta, Ділан),
Інші учасники (краще в парах) вгадують, що ці слова та цифри значать.

🎈Кульки
Додаткові матеріали: папір
Учасники пишуть 3 факти на шматках паперу (один шматок – один факт), потім жмакають папір, так щоб утворилася кулька, потім за командою кидають їх усюди по кімнаті. Після того кожен учасник бере 1 шматок з підлоги і повинен знайти, хто це написав;
як тільки знайде автора, бере іншу зіжмакану кульку;
той, хто знайде найбільше авторів, той “виграв” (якщо хочеш конкурс). Це дозволить усім взяти участь, і ти зможеш контролювати час. Навіть якщо не всі папірці знайдуть свого автора, всі учасники поспілкуються.

🖼Намалювати свій герб
Додаткові матеріали: папір А4
Кожному учаснику дати аркуш паперу А4
Попросити намалювати свій герб, який складається з 4 частин: як себе бачить, що для нього викладання, дозвілля тощо.

Давайте поповнимо цю скарбничку з власного досвіду. Пишіть, що ви використовуєте на заняттях💕

Немає коментарів:

Дописати коментар