понеділок, 4 травня 2020 р.

Педагогіка здивування - сучасний напрям у дослідженні навчання. В основі лежить принцип врахування інтересів, життєвої ситуації, особливостей і рівня розвитку, а також активності і свободи творчості. Як ми писали раніше здивування – це емоція, створена для навчання. Саме під час цієї емоції ваші розумові здібності, здібності до запам'ятовування, обробці, фіксації та структуризації інформації максимально можливі. Педагогіка подиву продовжує гуманістичний рух, де головною є особистість як об'єкт виховання і навчання.

Базові елементи педагогіки подиву:

🤸‍♀️Подив фактом.
Це призводить до бажання дізнатися більше про подану інформацію і до подальшої мотивації до самостійного пошуку цікавих фактів. Це може бути факт з історії, походження, цікава історія, артефакт тощо.

🤸‍♀️Подив методом.
Це те, як учитель підносить інформацію, володіння інструментарієм. Неординарна презентація навіть елементарної інформації може викликати здивування. Наприклад, різноманітні ігри та квести.

🤸‍♀️Подив освітнім середовищем
Це те середовище, в якому відбувається навчання учня, яке допомагає виробити здивування. Може бути як фізичне оформлення простору, так і залучення, наприклад, учнів у ролі вчителів.

🤸‍♀️Подив власним потенціалом учня
Це найсильніший інструмент, що дозволяє впливати на внутрішню мотивацію. Власний успіх, досягнення поставлених цілей і здивування від того, що вийшло, завжди мотивують на подальші подвиги. З цього приводу радимо подивитися наші два відео:
коли учень, вважає, що предмет вивчення "це не його" - https://youtu.be/stw_Rq54eC8
та про вивчену безпорадність - https://youtu.be/AMjcrqvzueE

Немає коментарів:

Дописати коментар