Підсумки інтернет-конференції «Українська мова та література: ідеї та досвід викладання»
3 квітня – не просто ще один день карантину, адже у цей день відбулася Всеукраїнська інтернет-конференція «Українська мова та література: ідеї та досвід викладання». Так-так, карантин карантином, а можливість дізнатися щось нове, цікаве та корисне зайвою ніколи не буде! Тим паче, що зараз саме час поговорити про те, як організувати викладання української мови та літератури в умовах дистанційного навчання.
Алла Баєва – «ЗНО: хвилюватися не можна готуватися»
Цьгорічне ЗНО точно буде особливим хоча б через карантин. Але не варто надто хвилюватися! Звісно, учням не по собі, адже у багатьох був певний план дій, який тепер довелося відкинути. У цій ситуації на допомогу дітям має прийти вчитель, готови допомогти, надихнути та скреативити! Цій темі і присвятила свій виступ лекторка.
Що ж може зробити вчитель? Перша за все – подбати про емоційне налашутвання (тут допоможуть цікаві меми та відео, мотиватори та образи). А також допомогти спланувати діяльність (розподілити час на теми за програмою ЗНО, працювати з тестовими зошитами, онлайн-уроки, систематичні тренування). При цьому можна використати корисні прийоми:
- 1 день – 1 тема (допомагає правильно розподілити час).
- SKRUM-дошка (дозволяє організувати та систематизувати роботу).
- Розвиток аналітичного та послідовного мислення (допомагає навчитися виділяти головне).
- Навчальні кейси (залучає до співпраці, розвиває вміння систематизувати інформацію).
Також можна запропонувати учням самостійно розробити якісний контент та навіть шпаргалки! Наприклад, у вигляді мемів. Дитяча фантазія не має меж!
Також лекторка окремо зупинилася на особливостях проведення онлайн-уроків в умовах дистанційного навчання та навела багато цікавих прикладів активностей, якими можна скористатися у такій ситуації.
Немає коментарів:
Дописати коментар