пʼятниця, 3 квітня 2020 р.

Підсумки інтернет-конференції «Українська мова та література: ідеї та досвід викладання»


3 квітня – не просто ще один день карантину, адже у цей день відбулася Всеукраїнська інтернет-конференція «Українська мова та література: ідеї та досвід викладання». Так-так, карантин карантином, а можливість дізнатися щось нове, цікаве та корисне зайвою ніколи не буде! Тим паче, що зараз саме час поговорити про те, як організувати викладання української мови та літератури в умовах дистанційного навчання.

Алла Баєва – «ЗНО: хвилюватися не можна готуватися»

Цьгорічне ЗНО точно буде особливим хоча б через карантин. Але не варто надто хвилюватися! Звісно, учням не по собі, адже у багатьох був певний план дій, який тепер довелося відкинути. У цій ситуації на допомогу дітям має прийти вчитель, готови допомогти, надихнути та скреативити! Цій темі і присвятила свій виступ лекторка. 
Що ж може зробити вчитель? Перша за все – подбати про емоційне налашутвання (тут допоможуть цікаві меми та відео, мотиватори та образи). А також допомогти спланувати діяльність (розподілити час на теми за програмою ЗНО, працювати з тестовими зошитами, онлайн-уроки, систематичні тренування). При цьому можна використати корисні прийоми:
  1. 1 день – 1 тема (допомагає правильно розподілити час).
  2. SKRUM-дошка (дозволяє організувати та систематизувати роботу).
  3. Розвиток аналітичного та послідовного мислення (допомагає навчитися виділяти головне). 
  4. Навчальні кейси (залучає до співпраці, розвиває вміння систематизувати інформацію).
Також можна запропонувати учням самостійно розробити якісний контент та навіть шпаргалки! Наприклад, у вигляді мемів. Дитяча фантазія не має меж! 
Також лекторка окремо зупинилася на особливостях проведення онлайн-уроків в умовах дистанційного навчання та навела багато цікавих прикладів активностей, якими можна скористатися у такій ситуації.

Немає коментарів:

Дописати коментар