понеділок, 27 квітня 2020 р.

     Що відчуває вчитель, коли в друзі до нього /неї в соціальній мережі раптом "постукав" і "попросився у друзі" літературний персонаж? Здивування, захоплення, радість - це перші емоції, а потім - неймовірне зацікавлення, а яким же побачив цього героя учень. Цікаво, а про що думає Мавка, створюючи свою сторінку у фейсбуці? Якою історією з життя вона готова поділитися зі своїми віртуальними друзями? А про що думає Чіпка Варениченко, створюючи свою сторінку в інстаграм?   Який він, про що мріє, чим захоплюється? 
     Я абсолютно переконана, що, створивши таку сторінку літературного героя, учень максимально наблизиться до художнього твору, спробує зрозуміти героя, зробить відповідні висновки щодо його/її поглядів. Ця творча робота потребує багато часу, уваги, уміння працювати з текстом художнього твору й, одночасно, з соціальною мережею. 
Я в захопленні! Цікаво, як розвиватиметься дружба з Мавкою та Чіпкою... Подивимось...









Немає коментарів:

Дописати коментар